בונה יקר,
תהליך הבנייה הגיע לסיומו? אנחנו פה בשביל לגרום לך לסיים אותו בצורה הטובה ביותר!

חברת סולרית מתמחה בהתקנת מערכות מים חמים ודודי שמש לבתים
פרטיים למעלה מ-47 שנים (משנת 1971),אנו מציעים פתרונות מקצועיים
ויצירתיים תוך דגש על שמירת חזות הבית. ואנו מציעים שירות ייחודי של ייעוץ מקצועי אצלך בבית ללא עלות נוספת!
חברתנו עובדת רק ע"פ תקן 579 ועומדת בדרישות כלל המעבדות בשביל לקבל את טופס 4.
לחברתנו יש את הניסיון והידע כדי לספק לך ולמשפחתך מים חמים בכל שעה ובכל השנה, תוך דגש על חיסכון משמעותי בהוצאות השוטפות.

מס׳ התקנות בבתים חדשים

חסכון חשמל בקוט״ש

חסכון חשמל בש״ח

סולרית לבית החדש שלך

ייעוץ מקצועי
אצלך בבית

(ללא עלות וללא התחייבות)

תאם עכשיו פגישת ייעוץ מקצועית בביתך – ללא עלות.

5 הטעויות הנפוצות ביותר
בתכנון ובהתקנת מערכת מים חמים בבית חדש

מיקום מערכת חימום המים

מתוך אלפי פרוייקטים שהוזמנו לשירות, ראינו שמיקום הדוד במרחק גדול מהמקלחת ונקודות שימוש נוספות במים חמים.
טעות זאת גורמת למרחק צנרת רב שלא לצורך, אשר גורמת להפסד כספי הנובע מבזבוז מים וחשמל ״עד שהמים יגיעו״ מהדוד לברז במקלחת/כיור.
תיקון הטעות יכולה לחסוך מאות שקלים בשנה ונוחות שימוש שנובעת מזמינות מהירה של מים חמים.

קולט שלא מותאם לדוד ולסוג הגג

בהתקנות רבות אנו נתקלים שהלקוח מתלונן שאין לו מספיק מים חמים מאנרגיית השמש למרות שהדוד והקולט חדשים, טעות הגוררת הדלקת גוף החימום החשמלי של הדוד ובזבוז מאות שקלים מיותרים בשנה.
ולכן יש חשיבות קריטית להתאים את סוג הקולט בתפוקה המתאימה תוך התייחסות לכיוון הקולט בייחס לדרום (180C°) ושיפוע הגג והצללות (ישנם מעל 10 סוגי קולטים בגדלים ובתפוקות שונות).

תכנון לא מתאים

בבתים חדשים משקיעים המון משאבים בעיצוב וחזות הבית, ולא כל אדריכל יודע לתכנן נכון את מערכות חימום המים (פגשנו בכמה אדריכלים שתכנון מיקום דוד השמש ״פגע״ בעיצוב חזית הבית – ייעוץ מקצועי בשלבים הראשוניים יפתור את בעיה זו).

התקנה לא תקנית

אנו מקבלים במוקד הזמנות על בסיס קבוע לתיקון התקנות שנפסלו על ידי בודק מוסמך לפני קבלת טופס 4 לבתים חדשים.

הזמנת מערכת מים חמים מהאינסטלטור

מערכת מים חמים זו מערכת שדורשת שירות מהיר לאורך השנים – דוד לא מחמם, נזילות, החלפת גופי חימום. כדאי להזמין את מערכת המים החמים אשר לה יש צוותי שירות תיקונים והתקנות הזמינים לתת שירות מיידי, ומתמחים אך ורק בהתקנות ותיקון מערכות מים.

בונוס – זהירות חאפרים

ישנן הצעות בשוק של מערכות מים חמים בפערי מחיר זניחים לעומת פער משמעותי באיכות המערכת עצמה ואיכות ההתקנה אשר גורמים לך ולמשפחתך חוסר נוחות והפסד כספי לאורך שנים. לא כדאי להתפתות מערכת מים חמים מזמינים אך ורק מחברה עם המלצות טובות וניסיון מוכח לאורך שנים.

רוצים להישאר
מעודכנים?

לחצו על הכפתור למטה, וקבלו טיפים ועדכונים נוספים.
דגשים חשובים לקבלת טופס 4
Z

קיט אביזרים מקורי

כגון :שסתום בטחון איקון

Z

צנרת נחושת/אלומיניום בלבד

במעגל סחרור המים בין הדוד לקולט עפ״י תקן ישראלי 579
Z

ברז ערבול למניעת כוויות ביציאת המים החמים בדוד

Z

שימוש במתקנים מגלוונים בלבד

המונחים על אלמנטים אשר מונעים פגיעה באטימות הגג
Z

התאמת סוג ותפוקת הקולט לפי תנאי הגג

לדוגמא: סטייה מכיוון דרום ושיפוע הגג

שאלות נפוצות

אנחנו משפחה של 4 נפשות, איזה נפח דוד מתאים לי ?

כמות הליטרים הממוצעת למשפחה של 5-4 היא 150 ל' .

מדוע אין לי מים חמים מהשמש?

לבעיה זו יכולות מספר סיבות :

  1. אין סחרור מים חמים בין הקולט לדוד, כתוצאה מהצטברות אבנית במעברים או בקולט
  2. קיימת נזילה בדוד שמש או בקולט שמש או בחיבורים ובצנרת המקשרים לקולט
  3. על הקולטים אין מספיק שמש כתוצאה מצל ומלכלוך כבד
  4. התקנה לא תקינה
  5. יש אויר כלוא בין הקולט לדוד היוצר "פקק" וחוסם את מעבר המים החמים.
אני מדליק את הדוד ואין לי מים חמים?

לבעיה זו יכולות מספר סיבות :

  1. גוף החימום או הטרמוסטט לא תקינים
  2. גוף החימום או שרוול מאיץ החום מלאים באבנית, דבר המאט מאוד את חימום המים
  3. המפסק או קו החשמל בבית לא תקינים
  4. נזילה במערכת דוד השמש שגורמת למים החמים "לברוח"
יש לי גג רעפים והוא לא פונה לכיוון דרום על סמך מה אני צריך לבחור את הקולט המתאים?

תפוקת הקולט נקבעת ע"י טבלה מסודרת שבה רואים ומזינים את שיפוע הגג ואת הסטייה מדרום וככה קובעים את הקולט המתאים עבורך.

יש לי גג שטוח שפונה לכיוון דרום מלא האם אני צריך איזה משהו מיוחד ?

לגבי גג שטוח בד"כ אין צורך בקולט מיוחד במידה ותהיה מעוניין בדוד 150 ל' תצטרך תפוקה של 150,6 קק"ל , במידה וזה 200 ל' צריך תפוקה של 200,8 קק"ל .(זה אך ורק במידה ויש גג שטוח שפונה לכיוון דרום מלא)

איך אני אדע לזהות איזה חלקים או איזה מערכת שמו לי בגג ?

קודם כל על כל דוד / קולט יש מספר ברקוד שזהו מספר הת"ז של הדוד/קולט תוכל להתקשר למוקד כרומגן ולשאול אותם בדיוק מידע על המוצר עצמו.

צרו קשר

שעות פעילות

ימים א' - ה' 8:00 - 17:00
יום שישי 8:00 - 14:00

כתובת

העמלים 37, חיפה

מייל

info@solarit.co.il

השאירו לנו הודעה

לפרטים נוספים השאירו שם וטלפון ונחזור אליכם בהקדם...