אם כל היום הייתה שמש בחוץ ועדיין אין לכם מים חמים להתקלח איתם, כנראה יש לכם תקלה כלשהי בדוד השמש שלכם. בכל בית הישראל יש דוד שמש שהוא בעצם מערכת חיום מים סולארית ירוקה וחסכונית שמטרתה לנצל את אנרגיית השמש בקיץ הישראלי החם, שכמו שרובנו יודעים נמשך חודשים רבים. זאת לעומת דוד חשמלי שתפקידו לחמם את המים שלנו בחורף באותם ימים בהם אין קרני שמש שיחממו את המים בקולט השמש שנמצא בצמוד למיכל הדוד. במקרה ויש לכם תקלות כאלו ואחרות בדוד השמש ואין מים חמים להתקלח איתם, כנראה שאין ברירה אלא להתקשר לטכנאי על מנת לבצע החלפת קולט שמש על גג הבית.

מה חשוב לדעת לגבי החלפת קולט שמש בגג שלנו

אם החלטנו שנמאס לנו מהתקלות בדוד השמש ושהגיע הזמן להתקשר לטכנאי כדי לטפל בבעיה, הדבר הראשון שהטכנאי יעשה הוא לבדוק בעבורנו האם יש צורך להחליף את כל המערכת או רק חלק מסוים. במקרה והבעיה היא בקולט השמש, כנראה נבצע רק החלפת קולט שמש בעזרת אותו טכנאי מורשה ומוסמך. יש חשיבות לכך מעבר לדרישת החוק לרישוי של אותו טכנאי, מדובר בעבודה עם מערכות חשמל, חימום ומים שיכולה להיות ברת סיכון לאדם לא מנוסה. בשל כך חשוב לוודא שאנחנו עובדים עם איש מקצוע אמין ומקצועי  שביצע מעל עשרות התקנות של דודי שמש.

מדוע כדאי לכם להחליף קולט שמש בעזרת חברת סולרית

אם אני רוצה לבצע החלפת קולט שמש על הגג בבית שלי, מומלץ לי להיעזר בשירותיה של חברה שמתמחת במערכות סולאריות בכלל ובהתקנת דודי שמש בפרט. סולרית היא חברה מקצועית ואמינה שתבצע את העבודה במהירות וביעילות, וכמובן במחיר טוב לכל כיס. חברת סולרית, שקיימת כבר כ50 שנה, היא אחת מהחברות המובילות במשק בכל הנוגע להתקנה ותיקון של מערכות סולאריות ודודי שמש בפרט. סולרית תומכת מאוד בקידום של אנרגיה ירוקה ושמחה להיות חלק ממהפכת דודי השמש הסולאריים שמובילה מדינת ישראל. אתם מוזמנים לפנות אלינו באתר האינטרנט ואחד מנציגנו ישמח לדבר איתכם ולתאם התקנה.

 

תיקון קולטי שמש

בישראל בכל בית יש חובה שיהיה על הגג דוד שמש שמחמם את המים בימי הקיץ הרבים שיש לנו, זאת כדי לנצל את אנרגיית השמש בצורה יעילה, ירוקה וחסכונית. אבל כמו כל מוצר אחר שיש בבית גם הדוד עלול להתקלקל ואז נפנה לחברה שמתעסקת בתיקון מערכות חימום מים סולאריות כאלו. יש להבין באיזה חלק התקלה, האם במיכל עצמו או שמא בקולטי השמש. רוב הבעיות בדוד השמש ניתנות לתיקון ולכן אין צורך למהר ולקנות דוד חדש. יכולה להיות בעיה מכנית פשוטה יחסית, קצר חשמלי או בעיה באחת המערכות של חימום המים. אם יש מצב של חלודה על הדוד שלא מאפשרת לנו החלפה של חלקים מסוימים, אז יתכן כי אנחנו בבעיה ואין מנוס אלא להחליף אותו. ישנם מקרים בהם כל תיקון קולטי שמש שנעשה כנראה לא יחזיק מעמד לזמן רב ולא יהיה לנו מנוס אלא לרכוש קולטים חדשים.

מה צריך לדעת לגבי תיקון קולטי שמש בבית שלנו

תיקון קולטי שמש יכול להתבצע במספר דרכים. התיקון הנפוץ ביותר הוא החלפת גוף החימום שאחראי לחימום המים במיכל הדוד. אמנם אם מדובר בתקלה בקולט זה יכול להיות מסיבות שונות. כדי להבין האם התקלה בקולט יש להזמין טכנאי מוסמך, שכן מדובר במקצוע שבישראל צריך תעודה כדאי לעסוק בו. בנוסף עצם התעודה לא מבטיח לנו שירות טוב ואיכותי, כדאי לעשות סקר שוק ולבדוק איזה חברה מייצרת קולטים איכותיים שיחזיקו מעמד הרבה זמן ולא נצטרך להחליף אותם שוב מהר.

למי אני פונה על מנת לתקן את קולט השמש שלי במקרה של תקלה

תיקון קולטי שמש נעשה על ידי מספר חברות שונות כאשר בין החברות הקיימות בשוק אחת הבולטות היא חברת סולרית, שקיימת כבר כ50 שנה, היא אחת מהחברות המובילות במשק בכל הנוגע להתקנה ותיקון של מערכות סולאריות ודודי שמש בפרט. סולרית תומכת מאוד בקידום של אנרגיה ירוקה ושמחה להיות חלק ממהפכת דודי השמש הסולאריים שמובילה מדינת ישראל. אתם מוזמנים לפנות אלינו באתר האינטרנט ואחד מנציגנו ישמח לדבר איתכם ולתאם התקנה.

 

 

 

החלפת קולטים דודי שמש

דודי שמש הפכו פופולריים יותר ויותר, וזה לא במקרה. אנחנו הרי חיים בעידן שבו כבר אי אפשר להתעלם מהאחריות שיש לכולנו לשמור על כדור הארץ ועל הסביבה לטובת הדורות הבאים. לכן, אם נוכל להשתמש באנרגיה חינמית כמו אנרגיית השמש ובעזרתה לחמם את המים שלנו, מובן שכולנו נרצה לעשות זאת. רכיב מכריע במערכת כמו דוד שמש, הוא קולט דוד השמש, אשר ממלא תפקיד חיוני בניצול אנרגיית השמש לחימום מים. עם זאת, לעיתים צריך לבצע החלפת קולטים דודי שמש, וזאת כדי להבטיח שדוד השמש ימשיך לבצע את המוטל עליו. נדמה לכם שגם אצלכם הבעיה בדוד השמש היא הקולט? רוצים להזמין מומחים שיוכלו לבדוק זאת וגם לבצע החלפה מסוג כזה בעת הצורך? חברת סולרית היא בחירה נהדרת, כך שכדאי לכם לדבר עם נציגי עוד היום.

החלפת קולטים דודי שמש – למה זה כל כך חשוב?

קולטי דוד שמש פועלים על ידי לכידת אור השמש והמרתו לאנרגיית חום. אנרגיה זו משמשת אותנו לאחר מכן לחימום המים. הקולטים מותקנים בדרך כלל על הגג או באזור אחר של הנכס החשוף לשמש. ישנם סוגים שונים של קולטי שמש, כמו למשל: קולטי פלטה שטוחה או קולטי צינורות מפונים. עם הזמן, קולטי דוד שמש עלולים להישחק או להינזק עקב חשיפה לשינויי מזג האוויר, מה שמוביל לירידה בביצועים וביעילות. לכן במקרים כאלה החלפת קולטים דודי שמש היא פתרון נהדר, שכן בעזרת פעולה פשוטה כמו החלפה של הקולט, דוד השמש כולו יכול לעבוד בצורה הרבה יותר יעילה.

כל הסיבות לפנות אל המומחים לצורך החלפת קולט דוד השמש

ברור לכם שאתם צריכים לבצע החלפת קולטים דודי שמש? רוצים להיות בטוחים שהעבודה לא רק תתבצע מהר, אלא גם בצורה נכונה? אתם לא רוצים לקחת סיכונים מיותרים ואתם גם לא מכירים את המערכת של דוד השמש מקרוב? אם כך, ברור לגמרי מה עליכם לעשות: התקשרו למשרדי חברת סולרית למספר: 2486* והזמינו את השירות שהחברה מציעה. מהר מאוד המומחים יגיעו אל גג ביתכם, יחליפו את הקולט של דוד השמש ותראו שהדוד יחזור לעבור בצורה יעילה כמו בעבר.

SOLARIT-1010

 

 

 

 

תיקון קולט שמש

מתוך כלל המרכיבים של דוד שמש, אנחנו רואים שלקולט של דוד השמש יש תפקיד משמעותי ביותר. הוא קולט את אור השמש והופך אותו לחום כדי לחמם את המים במערכת כולה. עם הזמן, קולטי שמש עלולים להיתקל בבעיות הדורשות תיקון או החלפה כדי לשמור על יעילותם. אם קולט השמש שלכם לא עובד טוב כפי שעבד בעבר, ישנם כמה סימנים שעשויים להצביע על הצורך בתיקון. ירידה ביעילות חימום המים היא סימן נפוץ. נזק גלוי לקולט או לרכיביו, כגון סדקים, שקעים או זכוכית שבורה, יכול גם הוא לאותת על הצורך בתיקון. רוצים לדעת האם דרוש לכם תיקון קולט שמש? או שאולי כבר ברור לכם שזו הבעיה ואתם לא רוצים לדחות את הטיפול בה? פנו אל המומחים של חברת סולרית.

איך מבצעים תיקון קולט שמש?

לפני ביצוע כל תיקון קולט שמש, חשוב לאבחן את הבעיה במדויק. צריך לבדוק את הקולט, דליפות או נזקים והערכת ביצועי המערכת כולה. לאחר זיהוי הבעיה, ניתן להתחיל בתהליך התיקון. ניקוי משטח הקולט הוא לעתים קרובות השלב הראשון, מכיוון שלכלוך ופסולת עלולים להפחית את יעילות קולט השמש. תיקון או החלפה של רכיבים פגומים, כגון זכוכית סדוקה או צינורות שבורים, נחוצים גם הם כדי לשפר את תפקודו של הקולט. מה שכן, אחרי שמבצעים את התיקונים הנדרשים, חשוב מאוד לבדוק שאכן יש שיפור ושהקולט עובד בצורה טובה כמו בעבר. במידה ולא זו התוצאה, יכול להיות שצריך יהיה להחליף את הקולט הנוכחי בקולט חדש.

מי יכול לבצע תיקון או החלפה של קולט שמש?

האמת היא, שבין אם מדובר על תיקון קולט שמש ובין אם מדובר על החלפה של קולט, ראוי לבדוק לאיזו חברה פונים. יש לא מעט מומחים שיוכלו לעזור לכם בנושא הזה, אך לא כולם מגיעים עם הניסיון של חברת סולרית. מדובר כאן על חברה עם יותר מ47 שנות ניסיון בכל מה שקשור להתקנה, תחזוקה ותיקונים של דודי שמש מכל סוג. בנוסף, בחברת סולרית תמיד תקבלו אחריות על כל דוד שמש, כולל כל חלקיו, כך שברור מדוע זו יכולה להיות בחירה נהדרת עבורכם.

 

 

 

צרו קשר

שעות פעילות

ימים א' - ה' 8:00 - 17:00
יום שישי 8:00 - 14:00

כתובת

העמלים 37, חיפה

מייל

info@solarit.co.il

השאירו לנו הודעה

לפרטים נוספים השאירו שם וטלפון ונחזור אליכם בהקדם...
×

שיחת ווטסאפ