בימי הקיץ החמים של ישראל נרצה כנראה להתקלח, לפעמים אפילו יותר מפעם אחת ביום. אך למרות שחם בחוץ, אנשים רבים עדיין אוהבים להתקלח במים חמים. לשם כך אפשר להשתמש בדוד השמש שמתוקן על רוב גגות הבית בישראל. כל אדם שנוחת בנמל התעופה בן גוריון יכול לראות מראה של עשרות ומאות דודי וקולטי שמש על גגות הבניינים בישראל. במדינה שלנו יש מסורת ארוכת שנים של ניצול אנרגיית השמש בצורה זו. כאשר אדם רוצה להתקין דוד שמש חדש או להחליף את הישן שלו הוא פונה לחברה המתאימה לסייע לו בכך. בישראל הכי נפות לקנות דוד שמש 150 ליטר מחיר זול ואמין.

כל מה שצריך לדעת לגבי דוד שמש 150 ליטר מחיר התקנה ועוד

דוד שמש 150 ליטר הוא הגדול הנפוץ בישראל, אך ייתכן שקיימים הבדלים בין יצרן ליצרן. דוד 150 ליטר בדרך כלל משמש לבית של עד 5 נפשות בממוצע, המחיר שלו יהיה סביב אלף וחמש מאות שקלים. אפשר להתקין אותו על גג שטוח אך גם כן על גג רעפים. במדינת ישראל כל החברות המובילות מציעות דודי שמש 150 ליטר משלהן- כמו למשל כרומגן, אמקור, אידיאל, נימרוד, ירדן ואמישראגז סולאר. התקנתו של דוד שמש 150 ליטר מחיר ביחד עם קולטי שמש תעלה לכם כנראה בין שלושת אלפים לארבעת אלפים שקלים. אם אתם רוצים רק להחליף את מיכל דוד השמש שיש לו נפח של 150 ליטר זה יעלה לכם בין אלף ושמונה מאות שקלים ועד לכאלפיים וחמש מאות שקלים.

מדוע כדאי לכם לקנות ולהתקין דוד שמש עם חברת סולרית

יש בשוק המערכות הסולאריות בישראל מספר חברות שעוסקות בכך, אחת המובילות שבהן היא חברת סולרית, שקיימת כבר כ50 שנה, היא אחת מהחברות המובילות במשק בכל הנוגע להתקנה ותיקון של מערכות סולאריות ודודי שמש בפרט. סולרית תומכת מאוד בקידום של אנרגיה ירוקה ושמחה להיות חלק ממהפכת דודי השמש הסולאריים שמובילה מדינת ישראל. אתם מוזמנים לפנות אלינו באתר האינטרנט ואחד מנציגנו ישמח לדבר איתכם ולתאם התקנה.

מחיר דוד שמש 150 ליטר כולל התקנה

בכל בית בישראל יש דוד על הגג שתפקידו לדאוג שיהיו לנו מים חמים, בין אם מדובר בדוד חשמל או דוד שמש. יש כמובן סוגים שונים של דודים בגדלים שונים ובמחירים שונים. בנוסף לכך יש גם חברות שונות שמייצרות את המערכות הללו בארץ ובחוץ לארץ, חברות ישראליות שונות שמבצעות שירותים של התקנות, תיקונים והחלפות של כל חלקי המערכת השונים, בין אם מדובר בדוד עצמו, בקולטים שצמודים אליו ותפקידם לעזור למים להתחמם. אם אתם מעוניינים לברר מה הוא מחיר דוד שמש 150 ליטר כולל התקנה, תוכלו להיכנס לאתר של אחת מהחברות האלו בקליק אחד.

מה הוא מחיר דוד שמש 150 ליטר כולל התקנה

כמו שאמרנו כל דוד שמש עולה אחרת, בהתאם לחברה שייצרה אותו, לנפח שלו וקריטריונים נוספים. מחיר דוד שמש 150 ליטר כולל התקנה יכול להשתנות, הוא בדרך כלל יהיה בסביבות 3,200 שקלים ועד 4,000 שקלים אם מדובר על התקנה של מערכת שלמה. אם מדובר רק במקרה של החלפת מיכל דוד השמש בנפח של 150 ליטר, המחיר של כך יהיה כנראה באזור 1,800 שקלים ועד 2,500 שקלים כולל מס ערך מוסף. כמובן שהמחיר הזה יכול להשתנות בטווחים האלו או לעלות במקרה של עליית מחירים כללית במשק הישראלי. אך כדאי מאוד לשים לב שלא מנסים לעבוד אליכם או לנצל את חוסר הידע שלכם בתחום.

היכן אני יכול לרכוש מוצר כזה לבית שלי

אם אתם רוצים לברר מחיר דוד שמש 150 ליטר כולל התקנה, פשוט תתקשרו לאחת מחברות התקנת דודי שמש המובילות בישראל. כל המידע שתחפשו נמצא רק במרחק של שיחת טלפון אחת. בין החברות הקיימות בשוק אחת הבולטות היא חברת סולרית, שקיימת כבר כ50 שנה, היא אחת מהחברות המובילות במשק בכל הנוגע להתקנה ותיקון של מערכות סולאריות ודודי שמש בפרט. סולרית תומכת מאוד בקידום של אנרגיה ירוקה ושמחה להיות חלק ממהפכת דודי השמש הסולאריים שמובילה מדינת ישראל. אתם מוזמנים לפנות אלינו באתר האינטרנט ואחד מנציגנו ישמח לדבר איתכם ולתאם התקנה.

דוד שמש התקנה

בשעה טובה, אחרי חיפושים של חודשים ארוכים, מצאתם דירה שאתם רוצים לקנות? אתם עושים בה שיפוצים שונים לפני שתעברו לגור בה? אם כך, כדאי שתדעו שכחלק מהשיפוצים, בהחלט כדאי לחשוב על התקנת דוד שמש מחיר. דוד שמש זה מסוג אותם הדברים שזה פשוט פשע לא להשתמש בה בישראל. הסיבה לכך ברורה: אנחנו חיים במדינה שטופת שמש, אז למה לא להשתמש בקרני השמש כדי לחמם את המים שלנו? איזו סיבה יש לנו להפעיל דוד חשמלי אם אפשר גם אחרת? רוצים ליהנות גם אתם משירותי ייעוץ והתקנה ברמה גבוהה במיוחד? פנו אל חברת סולרית ותראו שתצאו מרוצים מכל מה שמחכה לכם כאן: מהשירות, מהאדיבות וגם מהמחיר.

הדברים שכדאי לדעת על דוד שמש התקנה

בבואנו לדבר על נושא כמו דוד שמש התקנה יש כמה דברים שצריך לקחת בחשבון. ראשית, עליכם לבחור את הדוד המתאים לכם. האם אתם רוצים דוד בנפח של 80 ליטר? או שאולי דוד שהוא בנפח של פחות מ300 ליטר לא יספיק למשפחה שלכם? כמובן שכדי לקבל את ההחלטה הנכונה בהקשר הזה תוכלו להיעזר ביועצים שמומחים בתחום הזה. בנוסף, חשוב מאוד לבדוק איזו חברה עומדת מאחורי ייצור דוד השמש שבו אתם בוחרים. כפי שאתם יכולים לתאר לעצמכם, יש לא מעט חברות שמייצרות דודי שמש. למשל: כרומגן, אמישראגז ועוד. לכן, אם תוכלו לבדוק ולהבטיח שאתם בוחרים דוד שמש כמה שיותר טוב ואיכותי, מה פתאום שתתפשרו על משהו אחר?

למה דווקא חברת סולרית היא הבחירה הנכונה?

כשמדברים על דוד שמש התקנה, חשוב לבצע התקנה נכונה. זה לא מסוג אותם הדברים שתוכלו לנסות להתקין ככה סתם בכוחות עצמכם. לכן ברור מדוע המומחים של חברת סולרית יתאימו לכם, כי מדובר על חברה שיש לה לא פחות מ47 שנות ניסיון. בנוסף, החברה עוסקת לא רק בהתקנה של דודי שמש, אלא גם בתיקון ובשיווק שלהם. כאן תקבלו כל דוד שמש שתבחרו עם אחריות לשנים רבות. לכן, אם אתם רוצים שיתקינו אצלכם בדירה החדשה דוד שמש נהדר, חייגו למספר: 2486*

 

 

 

צרו קשר

שעות פעילות

ימים א' - ה' 8:00 - 17:00
יום שישי 8:00 - 14:00

כתובת

העמלים 37, חיפה

מייל

info@solarit.co.il

השאירו לנו הודעה

לפרטים נוספים השאירו שם וטלפון ונחזור אליכם בהקדם...
×

שיחת ווטסאפ