אם תשאל 100 מתקיני דודי שמש איזה הוא המומלץ ביותר, כנראה שתקבל תשובות שונות. יש כאלו שמעדיפים חברה אחת על אחרת, יש דעות שונות בשוק ויש כאלו שאולי עובדים עם חברות מסוימות ולכן מקדמות את המוצרים שלה למרות שהם לא בהכרח המוצר המתאים ביותר בעבורכם. אבל, כנראה שהם יגידו שכדי לברר איזה דוד שמש מומלץ ומתאים בשבילכם ובשביל המשפחה שלכם חשוב לעשות סקר שוק ולא לקנות לפי ההצעה או ההמלצה הראשונה שאתם מקבלים.

כיצד נדע איזה דוד שמש מומלץ לקנות

צריכים דוד שמש חדש ומתלבטים מאיזו חברה כדאי לכם לקנות? לא בטוחים איזה דוד שמש מומלץ לרכוש לבית שלכם? כיום, ישנם עשרות דודי שמש שונים של מותגים וחברות בשוק מערכות חימום מים סולאריות בישראל. דודי השמש מגיעים בנפחים שונים החל מ120 ליטר לצרכי שימוש ביתי ומגיעים ליותר מכך. כיצד תדעו איך לבחור את החברה המתאימה ביותר עבורכם ואת הדוד המומלץ ביותר? כאשר אתם מחפשים דוד חדש כדאי לכם להתחשב במספר פרמטרים שונים, וחשוב להבין היטב מה לשאול לפני ביצוע הרכישה. דוד שמש שיענה על כל הצרכים שלכם בצורה הטובה ביותר יהיה שונה מאשר של לקוח אחר, לכן אל תהססו לפנות כדי להתייעץ.

האם בכל בית ניתן להתקין דוד שמש של כל חברה

דוד שמש מומלץ יהיה כזה שמתאים לצרכים שלכם. דוד שמש למשפחה ממוצעת יהיה כנראה בנפח של 120 עד 150 ליטר. דוד כזה יכול להיות מותקן על כמעט כל סוגי הגגות בין אם הגג שטוח או נטוי ועם רעפים.  ניתן להרכיב אותו בצורה אופקית או אנכית, וכמובן יש לשים לצידו לפחות קולט שמש אחד, בעדיפות של אותה חברה כמו מיכל הדוד. חברת סולרית, שקיימת כבר כ50 שנה, היא אחת מהחברות המובילות במשק בכל הנוגע להתקנה ותיקון של מערכות סולאריות ודודי שמש בפרט. סולרית תומכת מאוד בקידום של אנרגיה ירוקה ושמחה להיות חלק ממהפכת דודי השמש הסולאריים שמובילה מדינת ישראל. אתם מוזמנים לפנות אלינו באתר האינטרנט ואחד מנציגנו ישמח לדבר איתכם ולתאם התקנה.

צרו קשר

שעות פעילות

ימים א' - ה' 8:00 - 17:00
יום שישי 8:00 - 14:00

כתובת

העמלים 37, חיפה

מייל

info@solarit.co.il

השאירו לנו הודעה

לפרטים נוספים השאירו שם וטלפון ונחזור אליכם בהקדם...
×

שיחת ווטסאפ