אם נעלה לגג של הבית או הבניין בו אנו גרים, כנראה שנראה שני דברים מאוד בולטים. הראשון, יהיו אנטנות שמטרתן לספק קליטה למכשירי טלוויזיה וסלולר. הדבר השני שתמיד נראה על הגג הוא דוד השמש, שלצידו נמצאים קולטים לדוד שמש שבעזרתם המים בדוד השמש מתחממים. כמובן שבלי הקולטים המים בדוד לא יוכלו לנצל את אנרגיית השמש ולחמם את המים שנמצאים ביחד הדוד. בדרך כלל התקנת הקולטים תעשה ביחד עם הדוד עצמו ואז המחיר הקולטים יהיה משוקלל בתוך מחיר התקנת הדוד. אך לפעמים יש צורך לבצע אותה בנפרד אם אנחנו רוצים להחליף את הקולטים הישנים. את הקולטים החדשים ניתן לרכוש בעצמנו או דרך המתקין שלהם. אם אתם מרוצים מהדוד הקיים אצלכם כדאי לקנות קולטים מאותה החברה. בדודים סטנדרטיים יכול להספיק רק קולט אחד.

איך בעצם עובד המנגנון של קולטים לדוד שמש

קולטים לדוד שמש הם חלק אינטגרלי מהמערכת של דודי השמש. המערכת הסולארית עובדת בצורה כזו שהקולטים מופנים כלפי השמש על מנת לקלוט את קרני השמש. בכך האנרגיה מהשמש תחמם את המים שנמצאים בתוך הצינורות בקולטי השמש שצמודים לדוד על הגג. המים שמתחממים מתאחסנים בתוך יחידת הדוד לשימוש הביתי שלכם, בין אם מדובר במים חמים למקלחת, לשטיפת כלים בכיור או לכל מטרה אחרת.

היכן אני יכול לרכוש או להחליף קולטים בבית שלי

קולטים לדוד שמש יכולים כמובן להתקלקל, במקרה כזה צריכים להזמין טכנאי מקצועי שיוכל לבדוק האם התקלה היא חמורה עד לרמה שיש להחליף את הקולטים, או שמספיק לתקן את התקלה. לשם כך מומלץ להביא טכנאי שעובדת עם חברה מובילה בתחום. בין החברות הקיימות בשוק אחת הבולטות היא חברת סולרית, שקיימת כבר כ50 שנה, היא אחת מהחברות המובילות במשק בכל הנוגע להתקנה ותיקון של מערכות סולאריות ודודי שמש בפרט. סולרית תומכת מאוד בקידום של אנרגיה ירוקה ושמחה להיות חלק ממהפכת דודי השמש הסולאריים שמובילה מדינת ישראל. אתם מוזמנים לפנות אלינו באתר האינטרנט ואחד מנציגנו ישמח לדבר איתכם ולתאם התקנה.

קולט שמש מחיר

דוד שמש היא המצאה גאונית, למרות שאולי תחשבו שזה דבר מובן מאליו, אין הרבה מדינות כמו ישראל בהן מרבית הגגות מכוסים במספר רב של דודי שמש שמנצלים את קרני השמש כדי להפיק אנרגיה. התהליך המדעי שבו זה עובד הוא שקרני השמש פוגעות בקולט שמש, שבתוכו נמצאות צינורות של מים שמתחממים כתוצאה מהשמש. בכך אנרגיית השמש הופכת לאנרגיית חום שיכולה או להיות מאוחסנת לבסוף כאנרגיה חשמלית או לחמם את המים בדוד השמש. לכן, בכל בית או בניין כיום יש קולט שמש. אם אתם רוצים לקנות קולט שמש מחיר טוב תרצו למצוא חברה זולה ואמינה.

כל מה שצריך לדעת לגבי קולט שמש מחיר התקנה ועווד

קולט שמש כפי שרובנו מכירים הוא מלבן שבדרך כלל מגיע עם דוד השמש שנמצא על הגג שלנו. כיום יש אפשרות במדינת ישראל גם לקנות את קולט השמש לבדו, זאת על מנת להפיק חשמל בבית בעצמנו. מדי פעם תוכלו לראות גגות שבמקום רעפים מלאים בקולט שמש כאלו שמאחסנים את אנרגיית השמש ומפיקים ממנה חשמל לבית. אם אנחנו רוצים להתקין אצלנו קולט שמש מאחת מהסיבות שציינו או מסיבה אחרת, נבדוק את כל הדברים החשובים לגבי קולט שמש מחיר, התקנה, אחריות המוצר ויצרן ועוד.

מדוע כדאי לכם לקנות ולהתקין קולט שמש עם חברת סולרית

כשבאים לרכוש קולט שמש מחיר טוב הוא כמובן אחד הקריטריונים הראשונים לבחירה. אמנם, חשוב לוודא שאנחנו גם שוכרים את שירותיה של חברה בעלת מוניטין טוב שביצעה עשרות של התקנות קולטי שמש, שהחזיקו מעמד ולא היו צריכים תיקון או החלפה מהירה. יש בשוק המערכות הסולאריות בישראל מספר חברות שעוסקות בכך, אחת המובילות שבהן היא חברת סולרית, שקיימת כבר כ50 שנה, היא אחת מהחברות המובילות במשק בכל הנוגע להתקנה ותיקון של מערכות סולאריות ודודי שמש בפרט. סולרית תומכת מאוד בקידום של אנרגיה ירוקה ושמחה להיות חלק ממהפכת דודי השמש הסולאריים שמובילה מדינת ישראל. אתם מוזמנים לפנות אלינו באתר האינטרנט ואחד מנציגנו ישמח לדבר איתכם ולתאם התקנה.

 

צרו קשר

שעות פעילות

ימים א' - ה' 8:00 - 17:00
יום שישי 8:00 - 14:00

כתובת

העמלים 37, חיפה

מייל

info@solarit.co.il

השאירו לנו הודעה

לפרטים נוספים השאירו שם וטלפון ונחזור אליכם בהקדם...
×

שיחת ווטסאפ