עד לאחרונה חימום מים התבצע בעיקר בעזרת תנורי הסקה שהשתמשו בסולר או בגז. כיום בהרבה בתים משתמשים במשאבת חום לחימום מים. משאבת חום היא מערכת שמזכירה מזגן אוויר ובעלת רכיבים דומים כמו מעבה, מאייד, מדחס, שסתם התפשטות, מפוח וצנרת גז. המשאבה סופחת חום מהסביבה בשביל חימום המים. אפשר להשתמש במשאבות החימום האלו לחימום תת רצפתי בבית, למים לצריכה או לחימום מים בבריכה או ג'קוזי לטמפרטורה של עד 40 מעלות. חימום במשאבת חום מביא לחיסכון ממוצע של 75% בעלויות החימום לעומת סולר וחשמל, וכן בכ60% לעומת חימום בגז.

מדוע כדאי לנו להשתמש במשאבת חום לחימום מים בבית שלנו

משאבת חום מהווה תחליף חסכוני ויעיל למערכות חימום בגז (גפ"מ), סולר או גופים חשמליים. היתרון של שיטת החימום הזו היא היעילות האנרגטית הגבוהה שלה, זאת מכיוון שכ80% מהחום המופק מתקבל מהאוויר ורק כ20% מצריכת האנרגיה מגיעים מהחשמל שמושקע בחימום. שיטת החימום הזו התגלתה כשיטה שמשתמשת בכמויות גדולות של אנרגיה, כאשר היה לה מקדם יעילות אנרגית נמוך יחסית, זאת לעומת משאבות החום שפועלות ביעילות אנרגית גבוהה. בנוסף, שיטה זו מזהמת את הסביבה עקב פליטת גז CO2. כיום, כאשר רוצים להתקין בבית מערכות חימום והסקה חדשות, יתקינו משאבות חום לחימום מים כמוצר ירוק, יעיל וחסכוני באנרגיה, יותר מאשר כל מוצר דומה אחר.

היכן אני יכול לרכוש לבית שלי משאבת חום לחימום מים

משאבת חום לחימום מים היא מוצר שדומה לדוד שמש מבחינה טכנית ולכן נרצה למצוא חברה מקצועית שמצמחה במערכות חימום מים מסוגים שונים. משאבת חום היא פתרון טוב וחסכוני שבאמצעותו אפשר לחימום המים בבית. בין החברות הקיימות בשוק אחת הבולטות היא חברת סולרית, שקיימת כבר כ50 שנה, היא אחת מהחברות המובילות במשק בכל הנוגע להתקנה ותיקון של מערכות סולאריות ודודי שמש בפרט. סולרית תומכת מאוד בקידום של אנרגיה ירוקה ושמחה להיות חלק ממהפכת דודי השמש הסולאריים שמובילה מדינת ישראל. אתם מוזמנים לפנות אלינו באתר האינטרנט ואחד מנציגנו ישמח לדבר איתכם ולתאם התקנה.

צרו קשר

שעות פעילות

ימים א' - ה' 8:00 - 17:00
יום שישי 8:00 - 14:00

כתובת

העמלים 37, חיפה

מייל

info@solarit.co.il

השאירו לנו הודעה

לפרטים נוספים השאירו שם וטלפון ונחזור אליכם בהקדם...
×

שיחת ווטסאפ