מדינת ישראל הצעירה חסרת המשאבים הטבעיים הבינה שעליה לנצל את הימים שטופי השמש בשביל חיסכון אנרגטי. חשוב לשים לב שקונים דוד מתאים מבחינת הנפח והצרכים של הבית שלכם. מערכת דוד השמש היא מערכת חימום מים סולארית שנפוצה על גג כל הבתים והבניינים בישראל. אם אחד החלקים תקול או מלוכלך ייתכן והמערכת כולה לא תעבוד כפי שצריך ואז פתאום תשימו לב כי אין לכם מים חמים להתקלח איתם למרות שהייתה שמש בשמיים כל היום. התקנת דוד שמש אינה פשוטה ומערבת חשמל, מים, מערכות חימום ורכיבים כבדים בזמן עבודה על גג בגובה. מסיבה זו ואחרות יש צורך לעבור הסמכה על מנת להיות טכנאי דוודים. כדאי לעשות סקר שוק לפני שבוחרים עם איזה איש מקצוע לעבוד. דוד שמש בבניין משותף הוא סוגיה שלא תמיד אנשים מבינים בה.

מה כדאי לדעת לגבי התקנת דוד שמש בבניין משותף

בבניין רב קומות יש חלקים שמשותפים בין בעלי הדירות, למשל חדר המדרגות. לפי החוק להתקנת דודי שמש בבניינים, כל מי שגר בבניין משותף יכול לשים דוד שמש בבניין משותף על הגג המשותף. הזכות להתקין מערכת לחימום מים לא מחייבת את הסכמת שאר הדיירים. בבניין רב קומות שבעת הקומות העליונות מחויבות שיהיה להם דוד שמש. כמובן שיש חובה בכל בית או דירה, למרות שבבניין יש מאפיינים שונים עדיין יש רצון לנצל את אנרגיית השמש, זאת גם בשל מעבר מרבית האוכלוסייה בישראל למגורים בבניינים רבי קומות בשל הצפיפות הקיימת במדינת ישראל.

מדוע כדאי לכם להתקין עם סולרית

אם יש לכם צורך להחליף את דוד שמש בבניין משותף שאתם גרים בו, תוכלו לפנות לחברה מוכרת בשוק מערכות חימום המים הסולאריות. חברת סולרית, שקיימת כבר כ50 שנה, היא אחת מהחברות המובילות במשק בכל הנוגע להתקנה ותיקון של מערכות סולאריות ודודי שמש בפרט. סולרית תומכת מאוד בקידום של אנרגיה ירוקה ושמחה להיות חלק ממהפכת דודי השמש הסולאריים שמובילה מדינת ישראל. אתם מוזמנים לפנות אלינו באתר האינטרנט ואחד מנציגנו ישמח לדבר איתכם ולתאם התקנה.

דוד שמש בבניין רב קומות

החובה לשים דוד שמש על הגג נכנסה לספר החוקים הישראלי עוד בשנות ה70. זאת בשל ההבנה כי יש לנצל את אנרגיית השמש, עוד לפני המהפכה הירוקה של ימינו, במדינה צעירה שהיה לה מחסור במשאבים טבעיים בניגוד להיום שיש גילויים של שדות גז בים התיכון. החובה לשים דוד שמש על גג הבית חלה גם על דוד שמש בבניין רב קומות. חשוב לשים לב שקונים דוד מתאים מבחינת הנפח והצרכים של הבית שלכם. לשם ההתקנה חובה לפנות לטכנאי מוסמך, ומומלץ לאחד אשר יש עליו ביקורות חיוביות רבות.

מה הכללים לגבי התקנת דוד שמש בבניין רב קומות

לפי דיני הקניין בבניין רב קומות יש חלקים שהם משותפים בין בעלי הדירות, למשל חדר המדרגות, הלובי או הגג. על פי החוק להתקנת דודי שמש בבניינים, כל מי שגר בבניין משותף או במגדל מגורים יכול לשים דוד שמש בבניין רב קומות על הגג המשותף. אמנם הגג הינו רכוש משותף אולם הזכות להתקין מערכת לחימום מים לא מחייבת את הסכמת שאר הדיירים. בבניין רב קומות שבעת הקומות העליונות מחויבות שיהיה להם דוד שמש בהתאם לחקיקה שדיברנו עליה שמחייבת אותו בכל בית. כמובן שיש חובה בכל בית או דירה, למרות שבבניין יש מאפיינים שונים עדיין יש רצון לנצל את אנרגיית השמש, זאת בשל מעבר מרבית האוכלוסייה בישראל למגורים בבניינים רבי קומות בשל הצפיפות במרכזי הערים.

מדוע כדאי לכם להתקין דוד עם סולרית

אם יש לכם צורך להחליף את דוד שמש בבניין רב קומות שאתם גרים בו או רכיב אחר כמו הקולט, תוכלו לפנות לחברה מוסמכת וותיקה בשוק מערכות חימום המים הסולאריות הישראלי. חברת סולרית, שקיימת כבר כ50 שנה, היא אחת מהחברות המובילות במשק בכל הנוגע להתקנה ותיקון של מערכות סולאריות ודודי שמש בפרט. סולרית תומכת מאוד בקידום של אנרגיה ירוקה ושמחה להיות חלק ממהפכת דודי השמש הסולאריים שמובילה מדינת ישראל. אתם מוזמנים לפנות אלינו באתר האינטרנט ואחד מנציגנו ישמח לדבר איתכם ולתאם התקנה.

צרו קשר

שעות פעילות

ימים א' - ה' 8:00 - 17:00
יום שישי 8:00 - 14:00

כתובת

העמלים 37, חיפה

מייל

info@solarit.co.il

השאירו לנו הודעה

לפרטים נוספים השאירו שם וטלפון ונחזור אליכם בהקדם...
×

שיחת ווטסאפ