סולרית – הכתובת שלכם לתיקון יעיל של דוד שמש

דוד השמש בבית שלכם הוא חלק חשוב ביותר מאורח החיים היום יומי שלכם ואתם צריכים לוודא שהוא עובד כמה שיותר טוב לאורך זמן. חלק ניכר מכך הוא גם לדעת כיצד לתקן תקלות בצורה נכונה ויש לא מעט תקלות שיכולות להתרחש בדודי שמש, גם כשמדובר במוצרים איכותיים שמותקנים היטב על ידי אנשי מקצוע בתחום. בסולרית מספקים שירותי תיקון דודי שמש בחיפה ויישובי הסביבה במקצועיות, ביעילות, במהירות ובמחירים חסרי תקלות. נשמח להגיע אליכם ולתקן בכל בעיה שהיא, אנשי המקצוע שלנו מבטיחים לכם את הטיפול היעיל ביותר בכל תקלה, בכדי שדוד השמש שלכם יחזור לעבודה התקינה שלו במהירות.

התיקונים השונים שתוכלו להזמין דרך סולרית

  • תיקון והחלפת דודי שמש וחשמל, קולטי שמש ודודי מחליפי חום
  • החלפת שסתומי ביטחון ואל חוזר
  • טיפול בהצטברות אבנית
  • טיפול בנזילה מהפלאנג'
  • תיקון תקלות בגוף החימום
  • תיקון בעיות בתרמוסטט
  • איתור תקלות וטיפול בקולטי השמש
  • החלפת מחברים וצינורות בין הדוד לקולט וצנרות מהבית אל יחידת החימום
  • החלפת מאיצי חום וחימום מהיר, גופי חימום ותרמוסטטים
  • החלפת מפסקים וטיימרים, שעוני שבת
  • החלפת פילטרים ומסנני מים
  • אחזקה שוטפת
  • ועוד

מבטיחים לכם דוד שמש תקין שעובד היטב לאורך זמן

כל התקלות המצוינות כאן הן תקלות שמתרחשות באמת בדודי שמש ואתם צריכים להבטיח שאם הן מתרחשות בדוד השמש שלכם, אתם יודעים כיצד לטפל בהן בצורה היעילה ביותר. אל תשאירו מקום לטעויות ואל תתנו לעצמכם לסבול מדוד שלא מבצע את העבודה שלו בצורה טובה – פנו אלינו בסולרית ואנחנו כבר נגיע אליכם ונדאג לכך שהתקלה תהיה נחלת העבר – ושעד התקלה הבאה יעבור זמן רב מאוד.


למידע על סוגי התקלות שניתן להיתקל בהן – לחץ כאן

בכל בית יש דוד שמחמם את המים, בדרך כלל יהיה דוד שמש שיכול לנצל את ימי הקיץ הרבים בישראל כדי לדאוג לנו למים חמים בצורה יעילה, ירוקה וחסכונית. אך כמו כל מוצר אחר שיש לנו בבית גם דוד השמש יכול להתקלקל. לשם כך נוכל לפנות לחברה שעוסקת בתיקון דודי שמש. רוב הבעיות בדוד השמש ניתנות לתיקון ולכן אין צורך למהר ולקנות דוד חדש ולהחליף הכל. יכולה להיות בעיה פשוטה יחסית של קצר חשמלי או בעיות בגוף החימום של המים במיכל הדוד. אם יש מקרה של חלודה על הדוד שלא מאפשרת לנו החלפה של חלקים מסוימים, אז יתכן כי נהיה בבעיה. בנוסף אם יש נקב גדול בגוף מיכל הדוד או שהוא בן מעל 8 שנים, כל תיקון שנעשה כנראה לא יחזיק מעמד לזמן רב ולא יהיה לנו מנוס אלא לרכוש דוד שמש חדש.

כמה יעלה לנו תיקון דודי שמש בבית שלנו

תיקון דודי שמש יכול להתבטא במספר דרכים שונות. התיקון הנפוץ ביותר הוא החלפת גוף החימום שאחראי לחימום החשמלי של המים במיכל הדוד. הסיבה להחלפה היא הצטברות של אבנית שעוטפת את גוף החימום במיכל הדוד ומונעת ממנו לחמם ביעילות את המים שבמיכל. לרוב, לא דרוש הרבה על מנת לבצע את ההחלפה. כל מה שצריך לעשות הוא לשלוף את גוף החימום מהמתקן עליו הוא יושב ובמקומו להשחיל אחד חדש. עלות התיקון שווה לעלות ביקור ממוצעת של בעל מקצוע והיא עולה בסביבות 200 עד 250 שקלים כולל מע"מ. למרות שדי קל וזול להחליף את גוף החימום, נמליץ לא להסתפק בהחלפת גוף חימום בלבד, אלא להחליף את כל המערכת החשמלית. מכיוון, שהחלפת גוף החימום לא פותרת את בעיית האבנית שהצטברה בדוד.

למי אני פונה על מנת לתקן את הדוד שלי במקרה של תקלה

תיקון דודי שמש נעשה על ידי מספר חברות שונות בישראל. בין החברות הקיימות בשוק אחת הבולטות היא חברת סולרית, שקיימת כבר כ50 שנה, היא אחת מהחברות המובילות במשק בכל הנוגע להתקנה ותיקון של מערכות סולאריות ודודי שמש בפרט. סולרית תומכת מאוד בקידום של אנרגיה ירוקה ושמחה להיות חלק ממהפכת דודי השמש הסולאריים שמובילה מדינת ישראל. אתם מוזמנים לפנות אלינו באתר האינטרנט ואחד מנציגנו ישמח לדבר איתכם ולתאם התקנה.

תיקון דוד שמש

דודי שמש הם דרך ידידותית לסביבה וחסכונית לחמם את אספקת המים של הבית. עם זאת, כמו כל מכשיר, הם עשויים לדרוש תיקונים ככל שהזמן עובר. לכן, אם גם אצלכם יש דוד שמש על הגג אך לא ממש טרחתם לתחזק אותו בשנים האחרונות, כדאי שתדעו: על שירותי תיקון דוד שמש הרבה פעמים פשוט אי אפשר לוותר. מצד שני, אם באמת יגיעו המומחים ויתקנו אצלכם את דוד השמש כמו שצריך, אתם תראו שהדוד יחזור לעבוד בצורה נהדרת. מתלבטים איפה תוכלו לקבל שירות טוב בתחום כזה? רוצים להיות בטוחים שהדוד מתוקן באופן מקצועי כך שלא תצטערו להתעסק בנושא הזה בעתיד הקרוב? המומחים של חברת סולרית זמינים עבורכם וישמחו לסייע לכם בכל עת.

איך תדעו שעליכם להזמין שירותי תיקון דוד שמש?

ממש כפי שקורה לגבי מכשירים אחרים, אנחנו רואים שגם במקרה של דוד השמש, יש כמה סימנים שיכולים להזהיר ולאותת שמשהו לא תקין. למעשה, תוכלו לדעת אם אתם צריכים להזמין שירותי תיקון דוד שמש במקרים שונים כמו:

 

  • אם יש דליפות וכתמים רטובים סביב המערכת
  • ירידה בטמפרטורת המים או חימום לא עקבי
  • רעשים מוזרים מהדוד
  • עלייה בחשבונות החשמל עקב חימום לא יעיל

בכל מצב כזה צריכה להידלק אצלכם נורה אדומה. מה שכן, חשוב להבין: לא מומלץ לעלות בעצמכם אל גג ביתכם ולנסות לראות מה לא בסדר בדוד. במילים אחרות: תיקון דוד שמש זו עבודה לאנשי מקצוע ולכן, אם יש סימנים כלשהם שיכולים להעיד על בעיה בדוד, פנו אל המומחים.

מי יכול לתקן דודי שמש בצורה מקצועית?

כשמדובר בעבודה כמו תיקון דוד שמש, חיוני לבחור את איש המקצוע הנכון למשימה. מי שיגיע אליכם יצטרך, כמובן, לבדוק תחילה את הדוד ולהבין איפה בדיוק נמצאת הבעיה. למשל, האם הבעיה היא בקולט השמש ועל ידי החלפתו ניתן יהיה ליהנות שוב מדוד שמש שפועל בצורה יעילה? או שאולי הבעיה היא אחרת? צריך לא רק ידע וניסיון כדי לתקן דודי שמש בצורה יעילה, אלא גם ציוד וזמן. לכן כדאי ליצור קשר עם חברת סולרית, כי אחרי יותר מ47 שנות ניסיון, אין ספק שהמומחים של חברה זו יוכלו לסייע לכם בצורה טובה.

טכנאי דודי שמש

אנחנו חיים במדינה שיש בה שמש בכמויות רבות. בנוסף, אנחנו חיים בעולם שבו החשיבות של שמירה על הסביבה ברורה כבר לכולנו. לכן, אם נוכל לקחת את שני הנתונים האלה ולחבר אותם ביחד, מובן שנרצה לעשות זאת. זו בדיוק הסיבה שבגללה אנשים רבים בוחרים לפנות אל טכנאי דודי שמש ולהזמין שירותי התקנה של דוד שמש על גג הבית. עוד לא עשיתם את זה בעצמכם? רוצים ליהנות מכל היתרונות הברורים של דוד שמש? אל תדחו את זה למחר! התקשרו עוד היום אל המומחים של חברת סולרית ותראו שמהר מאוד יהיו לכם מים חמים נהדרים בכל יום בשנה.

מה יעשה למענכם טכנאי דודי שמש?

אם עוד לא דיברתם עם טכנאי דודי שמש, טבעי שתרצו לדעת: מה התפקיד של איש מקצוע כזה ומה הוא באמת יכול לעשות? חשוב להבין שאיש מקצוע כמו טכנאי דודי שמש יכול להיות כתובת טובה במקרים רבים. למשל:

 

  • אם תרצו שאיש מקצוע יגיע ויבדוק את הגג שלכם ואת האפשרות להתקין בו דוד שמש

 

  • אם יש לכם בעיה בדוד קיים, הטכנאי יוכל להגיע ולתקן אותה

 

  • אם תרצו להתקין דוד שמש חדש מסיבה כזו או אחרת, הטכנאי יוכל לעשות זאת עבורכם

לכן, אם תוכלו לפנות אל המומחים בתחום דודי השמש כבר עכשיו, מובן שכדאי יהיה לעשות זאת, כי חבל על כל יום שעובר.

בואו לקבל שירות מטכנאים מקצועיים

מחפשים טכנאי דודי שמש? ברור לכם שעכשיו, בדירה החדשה שקניתם, אתם רוצים שיהיה לכם דוד שמש איכותי? יש לכם התלבטות באיזה דוד לבחור ואתם רוצים ייעוץ? אתם לגמרי צודקים. מדובר על החלטה חשובה מאוד ולכן לא כדאי לקבל אותה ככה סתם. ההפך הוא הנכון, ולכן, אם יש אפשרות להיעזר במומחים ולקבל מהם ייעוץ, שירות וליווי, מה פתאום שתוותרו על כך? דברו עם המומחים של חברת סולרית שזמינים עבורכם במספר: 2486*. הם יוכלו לעזור לכם בצורה יעילה ביותר, שכן זו חברה עם ניסיון וידע רב. החברה עוסקת בשיווק, התקנה ותחזוקה של דודי שמש שיוצרו על ידי המותגים הגדולים ביותר, אז למה שלא תצטרפו לכל הלקוחות המרוצים של חברת סולרית?

טכנאי דוד שמש

נמאס לכם לשלם חשבונות חשמל מאוד גבוהים? אתם לא רוצים להמשיך ולהשתתף בזיהום הסביבה רק כי אתם רוצים מים חמים למלקחת? אתם לגמרי צודקים. אנחנו חיים בעידן שבו כולנו כבר חייבים להבין: האחריות לשמור על כדור הארץ היא של כולנו. לכן, אם גם אתם יכולים להתקין על גג הבית שלכם דוד שמש, איפה כאן הדילמה? כל מה שצריך לעשות כדי שזה יקרה הוא בסך הכול לפנות אל טכנאי דוד שמש ולהזמין את שירותיו. מחפשים טכנאים מקצועיים שיודעים את העבודה? חשוב לכם שרק אנשי המקצוע המנוסים ביותר יגיעו אליכם כדי לתת לכם ייעוץ וכדי להתקין לכם דוד שמש חדש? פנו אל חברת סולרית ותראו שמיד תדעו שכאן אתם בידיים טובות.

טכנאי דוד שמש עם ניסיון וידע

אם תעשו חיפוש אתם תראו שזה לא כל כך מורכב למצוא טכנאי דוד שמש. זה נכון בין אם אתם זקוקים לשירותיו של טכנאי כזה בחיפה, בתל אביב או בערים אחרות בארץ. יחד עם זאת, למצוא טכנאי דוד שמש טוב זה כבר סיפור אחר לגמרי. לכן חשוב שתבדקו באיזה טכנאי אתם בוחרים לצורך התקנת דוד השמש שלכם. בדקו, למשל, האם מדובר על טכנאי עם ניסיון וידע. בנוסף, בדקו מה כלול בשירות. האם, למשל, הטכנאי שאליו תפנו יוכל לייעץ לכם גם לגבי בחירת הדוד הנכון לכם ביותר?

כל שירותי דוד השמש שלכם במקום אחד

מעבר לכך שצריך להזמין טכנאי דוד שמש כדי להתקין דוד שמש חדש, לא אחת צריך טכנאי כזה כי יש תקלות שונות. ממש כפי שקורה לגבי כל מכשיר אחר שיש לכם בבית, בהחלט עלול להיות שעם הזמן תצטרכו להחליף חלקים שונים גם בדוד השמש. לכן, אם תוכלו לפנות אל חברה מקצועית שתיתן לכם שירות מקיף בכל מה שנוגע לדוד השמש, למה לוותר על כך? כל הטוב הזה, ועוד יותר מכך, מחכה לכם אצל חברת סולרית. עם יותר מ47 שנות ניסיון בתחום הזה, אין ספק שכאן יש לכם על מי לסמוך. לקביעת פגישה ראשונה עם טכנאי מקצועי ואדיב חייגו למספר: 2486*.

תיקון דודים

אחד מהדברים המרגיזים ביותר שעלולים לקרות לכל אחד מאיתנו, זה להיכנס למקלחת ולגלות שאין מים חמים. יכולות להיות לכך לא מעט סיבות, ואחת מהן היא כמובן שיש בעיה בדוד. לכן, אם גם אצלכם הבעיה מתמשכת ואתם רוצים לטפל בה, ברור מדוע אתם צריכים שירותי תיקון דודים. איש מקצוע שמבין בתחום הזה יוכל להגיע אליכם, לבדוק מה הבעיה בדוד ובעיקר – לתקן אותה. זה נכון שלעיתים יהיה צורך להחליף את הדוד, אך במקרים אחרים אפשר יהיה, על ידי תיקון פשוט, לטפל בבעיה. מתלבטים איפה תוכלו לקבל שירות כזה? פנו אל חברת סולרית ותראו שכאן יש מי שיעזור לכם, ואפילו מהר מכפי שאתם חושבים.

איך מבצעים בדרך כלל תיקון דודים?

זה מאוד תלוי בתקלה. ברוב המקרים יגיע אליכם טכנאי ולפני הכול ירצה לראות איפה נמצא הדוד. האם מדובר על דוד שמש? והאם הגישה אליו נוחה? הוא יעלה ויבדוק אותו, שכן פעמים רבות התקלה תדרוש החלפה של חלק כזה או אחר. אם מדובר על עניין מורכב במיוחד, הטכנאי יוכל להגיע בליווי של איש מקצוע נוסף כדי לתת לכם שירות מהיר וטוב יותר. מה שבטוח זה שכמעט תמיד ניתן לבצע תיקון דודים בצורה מקצועית וטובה, כך שחבל לדחות את ההתעסקות בעניין הזה.

כך בוחרים היום טכנאי דודים מצוינים

אתם בהתלבטות לגבי בחירת החברה שממנה תזמינו שירותי תיקון דודים? שמעתם על לא מעט חברות שעובדות באזור שבו אתם גרים? אם כך, טבעי שתרצו לדעת: איזו חברה תוכל לתת לנו את השירות הכי טוב? איזו חברה באמת תשלח אלינו את אנשי המקצוע שלה כמה שיותר מהר, וגם בזמן? אם גם אתם תוהים לגבי כל השאלות האלה, חברת סולרית היא בחירה נהדרת עבורכם. החברה לא רק משווקת ולא רק מתקינה דודים. היא גם מתחזקת אותם ומבצעת בהם תיקונים שונים בהתאם לצורך. בנוסף, כאשר תתקשרו למשרדי החברה למספר: 2486*, תיהנו מיש משירות אדיב. לכן, אם ברור לכם שאתם רוצים לקבל תמורה מלאה וליהנות משירות מקצועי בכל מה שנוגע לתיקון הדוד שלכם, למה לחשוב פעמיים לפני שאתם מדברים עם חברת סולרית?

 

 

 

צרו קשר

שעות פעילות

ימים א' - ה' 8:00 - 17:00
יום שישי 8:00 - 14:00

כתובת

העמלים 37, חיפה

מייל

info@solarit.co.il

השאירו לנו הודעה

לפרטים נוספים השאירו שם וטלפון ונחזור אליכם בהקדם...
×

שיחת ווטסאפ