אם לפני מספר שנים הותקן אצלכם דוד שמש והוא לא עובד כהלכה, בהחלט יכול להיות שצריך לבצע החלפת קולט שמש. העניין הוא שהקולט של דוד השמש הוא אחד מהמרכיבים הכי חשובים שיש במערכת הזאת. זו למעשה הדרך שלנו לקחת את קרני השמש ולהפוך אותם לאנרגיית חום שבסופו של דבר מחממת לנו את המים. לכן זה ברור שאם יש בעיה כלשהי בקולט, כדאי להחליף אותו כי אחרת הדוד לא יעבוד או שהוא לא יעבוד בצורה מספיק טובה. מעוניינים להזמין את המומחים כדי לבדוק את המצב או כדי לבצע החלפה של קולט דוד השמש? פנו אל חברת סולרית, ורצוי שתעשו זאת כבר עכשיו, כי אחרת לא יהיו לכם מים חמים למקלחת.

למה החלפת קולט שמש זה לא משהו שכדאי לדחות?

ברוב המקרים ללא החלפת קולט שמש דוד השמש בסופו של דבר לא יעבוד. אומנם לא תמיד זה יקרה בבת אחת שכן פעמים רבות זה יכול לקרות גם בצורה הדרגתית. עם זאת, חשוב להבין: זה לא מסוג אותם הדברים שהזמן יכול לרפא. ההפך הוא הנכון. ככל שקולט דוד השמש שלכם חשוף ליותר פגעי מזג אוויר, היכולת שלו לקלוט את קרני השמש הולכת וקטנה. לכן ברור מדוע בסופו של דבר צריך לבצע החלפת קולט שמש. משמעות הדברים היא שאם כבר היה אצלכם טכנאי ואמר לכם שהבעיה בדוד קשורה לקולט, רצוי לטפל בעניין הזה כמה שיותר מהר.

האם ניתן להחליף לבד את קולט דוד השמש?

חשבתם לרגע לבצע לבד החלפת קולט שמש? אם כך, כדאי שתעצרו, ומהר. חשוב להבין שכל מה שקשור לדוד השמש, כולל ההתקנה או החלפת החלקים שלו, זו עבודה למומחים. משמעות הדברים היא שצריך לפנות אל מי שחי ונושם את התחום הזה אם רוצים תוצאה טובה. כאן בדיוק נכנסת לתמונה חברת סולרית שמביאה איתה, שימו לב, לא פחות מ47 שנות ניסיון! החברה, כפי שבוודאי יצא לכם לשמוע, מציעה שירותי שיווק, התקנה, החלפה ותחזוקה לאורך השנים של דודים וקולטים. החברה ידועה בשירות האדיב והמקצועי שלה, כך שברור שתרצו גם אתם להצטרף לכל הלקוחות המרוצים שלה

צרו קשר

שעות פעילות

ימים א' - ה' 8:00 - 17:00
יום שישי 8:00 - 14:00

כתובת

העמלים 37, חיפה

מייל

info@solarit.co.il

השאירו לנו הודעה

לפרטים נוספים השאירו שם וטלפון ונחזור אליכם בהקדם...
×

שיחת ווטסאפ