בהרבה מאוד דירות ובתים פרטיים ניתן לראות היום דודי שמש שעומדים על הגג. אפשר גם להבין מדוע, כי ישראל זו אומנם מדינה קטנה, אך היא שטופת שמש בצורה בלתי רגילה. לכן, אם אפשר ליהנות מהשמש החינמית שלנו, לקחת את האנרגיה שלה ולהשתמש בה לצורך חימום המים שלנו, למה שלא נעשה זאת? מעבר לכך, בצורה כזאת גם נוכל לצרוך פחות חשמל ולשמור על הסביבה. כבר שנים רבות שדודי השמש ממלאים את המדינה, וחלק מהם כבר מיושנים. לכן, אם גם אצלכם יש בעיה בדוד השמש, ברור שאתם רוצים לדעת דבר או שניים על הנושא של החלפת דוד שמש מחיר. עוד לפני שנדבר על המחיר, צריך לדעת: החלפה של דוד שמש זו עבודה מקצועית שרצוי לבצע בעזרת המומחים. לכן כדאי שתתקשרו אל חברת סולרית, כי למה להתפשר על חברות אחרות?

 

החלפת דוד שמש מחיר – הגורמים המשפיעים

 

דודי שמש, כמו כל מכשיר אחר, חווים בלאי לאורך זמן, מה שעלול להוביל לתקלות ולירידה ביעילות. כמה בעיות נפוצות כוללות דליפות, ביצועי חימום ירודים וצריכת מים מוגברת. כשאתם מבחינים בסימנים אלה, הגיע הזמן לשקול החלפת דוד שמש. חשוב לזהות את הרכיבים הספציפיים הדורשים החלפה, מכיוון שדודי שמש מורכבים מחלקים מרובים, כגון מיכל המים, קולטי השמש, מערכת הצנרת וגוף החימום. לרוב, מיכל המים עצמו צריך החלפה, אך גם רכיבים אחרים עשויים לדרוש תשומת לב. גורמים שונים משפיעים על  החלפת דוד שמש . למשל: האם מחליפים את כל הדוד, רק חלק ממנו ובאיזו חברה מבצעת בוחרים.

 

למה כדאי לבחור דוד חדש שיוצר ע"י מותג מוכר?

 

דבר נוסף שצריך לקחת בחשבון כשחושבים על החלפת דודי שמש, זה שיש הבדל בין מחירי הדודים השונים. אתם יכולים אומנם לקנות דוד שמש קטן שיוצר על ידי חברה שאתם בכלל לא מכירים את שמה. עם זאת, האם זה כדאי? והאם הוא יחזיק מעמד? כלל לא בטוח. לכן בכל זאת שווה להשקיע, להתייעץ עם המומחים של חברת סולרית ולבחור דוד איכותי, גדול ועמיד לאורך שנים.

 

 

 

צרו קשר

שעות פעילות

ימים א' - ה' 8:00 - 17:00
יום שישי 8:00 - 14:00

כתובת

העמלים 37, חיפה

מייל

info@solarit.co.il

השאירו לנו הודעה

לפרטים נוספים השאירו שם וטלפון ונחזור אליכם בהקדם...
×

שיחת ווטסאפ