דודי שמש הם פתרון ידידותי לסביבה ולכן ברור מדוע היום נעשה בהם שימוש אינטנסיבי מאוד. איזו סיבה יש לנו להשתמש בחשמל גם כדי לחמם את המים שלנו למקלחת אם אפשר לעשות זאת בדרך אחרת? דודי השמש הינם חסכוניים ביותר ומספקים מים חמים וטובים. לכן ברור מדוע גם אתם, כפי שעשו בעלי בתים רבים לפניכם, חושבים על הנושא של מחיר דוד שמש 150 ליטר כולל התקנה. מדובר על בחירה קלאסית שמתאימה לרבה מאוד תאים משפחתיים. לכן, אם אתם רוצים להיות בטוחים שתמיד יהיו לכם מים חמים זמינים, אין ספק שהאפשרות הזאת צריכה לעניין אתכם. רוצים ליהנות ממחיר טוב ומהתקנה מקצועית? המומחים של חברת סולרית מחכים לכם וזמינים עבורכם תמיד.

גורמים המשפיעים על מחיר דוד שמש 150 ליטר כולל התקנה

כשמדברים על מחיר דוד שמש 150 ליטר, מדברים על נתון שיכול להשתנות באופן משמעותי בהתאם למספר גורמים. מוניטין המותג ואיכות הדוד ממלאים תפקיד מכריע בקביעת המחיר. מותגים מוכרים בעלי רקורד של ייצור דודי שמש אמינים ויעילים עשויים לגבות מחיר גבוה יותר עבור מוצריהם. עם זאת, השקעה בדוד שמש איכותי עשויה לחסוך כסף בטווח הארוך בזכות עלויות תחזוקה נמוכות ואורך חיים ארוך יותר. בנוסף, גם סוג מערכת חימום המים הסולארית משפיע על המחיר. קיימים שני סוגים עיקריים של מערכות: הראשונות אקטיביות והמערכות האחרות הינן פסיביות. המערכות האקטיביות משתמשות במשאבות כדי להזרים את המים או הנוזל של העברת החום דרך הקולטים, בעוד שהמערכות הפסיביות מסתמכות על הסעת חום טבעית. מערכות אקטיביות נוטות להיות יקרות יותר אך גם יעילות יותר.

התקנה מקצועית במחירים שלא הכרתם

אי אפשר לדבר על מחיר דוד שמש 150 ליטר,  ולא להזכיר גם את קשת המחירים המשתנה שיש היום בשוק. כלומר, מעבר למחיר הדוד עצמו, תשלמו כמובן גם על מחיר ההתקנה. החדשות הטובות שמחכות לכם, הן שהיום יש חברות שמבצעות שירותי התקנה מהירים, מקצועיים ובמחירים נהדרים. זה בדיוק מה שתיהנו ממנו אם תפנו אל חברת סולרית, אז למה לחכות? על דוד 150 ליטר, כולל התקנה, תוכלו לשלם כאן מחיר הוגן וזה מומלץ בחום לכולם.

 

 

 

צרו קשר

שעות פעילות

ימים א' - ה' 8:00 - 17:00
יום שישי 8:00 - 14:00

כתובת

העמלים 37, חיפה

מייל

info@solarit.co.il

השאירו לנו הודעה

לפרטים נוספים השאירו שם וטלפון ונחזור אליכם בהקדם...
×

שיחת ווטסאפ