משהו בדוד השמש שלכם כבר לא לגמרי עובד כמו בעבר? אתם תוהים מה תוכלו לעשות בנידון והאם אפשר לתקן אותו? האמת היא, שהרבה פעמים אחרי שהמומחים מגיעים למקום ובודקים את הדוד, הם מגיעים למסקנה שהתיקון לא כדאי. לא אחת קורה שתיקון של דוד שמש יכול לעלות יותר מאשר החלפת דוד. לכן, אם כבר עברו שנים רבות ואם מראש הדוד שלכם לא ממש עבד כמו שצריך, בהחלט יכול להיות שעכשיו זה הזמן הנכון לקנות דוד שמש חדש. אתם יכולים להיות בטוחים שעם דוד איכותי ועמיד תמיד יהיו לכם מים חמים, אז למה לדחות את העניין הזה? חברת סולרית יכולה לבצע עבורכם עבודות מהסוג הזה, כך שאם תתקשרו לכאן, בוודאי תצאו מרוצים.

 

מתי כדאי לבצע החלפה של דוד שמש ?

 

בבואנו לדבר על עבודה כמו החלפת דודי שמש , צריך לבדוק היטב מתי רצוי לבצע עבודה שכזו. לצורך כך רצוי לשים לב לכמה סימנים שונים, כמו למשל:

 

  • לוקח הרבה יותר מידי זמן לחמם את המים
  • תיקון הדוד עולה יותר מאשר ההחלפה שלו
  • המים לא מתחממים בכלל
  • הדוד מאוד ישן
  • יש סימנים פיזיים שמעידים על פגיעה בדוד

 

ובעיקר: אם הזמנתם מומחים לבדוק את הדוד והם המליצו לכם על החלפת דודים ולא על התיקון שלו, כנראה שהם יודעים על מה הם מדברים.

 

איזה אנשי מקצוע יוכלו להחליף את דוד השמש הישן שלכם?

 

בתחום של החלפה של דודים עובדים בישראל לא מעט מומחים. אפשר גם להבין מדוע, שכן אם יש לנו כאן שמש בשפע ובחינם, ברור שלכל משפחה יהיה דוד שמש. לכן ברור גם מדוע צריך לבצע החלפות של דודים מידי פעם וזו גם הסיבה שבגללה יש לא מעט חברות שעובדות בתחום הזה. עם זאת, ויש כאן אבל גדול, לא כל החברות נותנות ללקוחותיהן שירות טוב. חשוב להבין שמגיע לכם לקבל תמורה מלאה על המחיר שתשלמו. לכן רק המומחים של חברת סולרית, שמביאים איתם יותר מ47 שנות ניסיון, הם בחירה נכונה עבורכם. זה נכון בין אם אפשר לתקן את הדוד שלכם ובין אם צריך להחליף אותו, אז למה אתם מחכים?

 

 

צרו קשר

שעות פעילות

ימים א' - ה' 8:00 - 17:00
יום שישי 8:00 - 14:00

כתובת

העמלים 37, חיפה

מייל

info@solarit.co.il

השאירו לנו הודעה

לפרטים נוספים השאירו שם וטלפון ונחזור אליכם בהקדם...
×

שיחת ווטסאפ