מחממי מים סולאריים מציעים דרך ידידותית לסביבה וחסכונית לחמם מים לשימוש ביתי. בבניינים רבי קומות, הם מציגים אתגרים ייחודיים. לכן, אם גם אתם גרים בבניין רב קומות, ברור שתרצו לדעת דבר או שניים בנושא. מצד אחד, אין סיבה לוותר על דוד שמש בבניין רב קומות . מצד שני, המערכת כולה חייבת להיות איכותית ביותר כדי שהיא תצליח לספק עד לדירה שלכם מים חמים בכל עת. לכן אחד מהדברים הכי חשובים שיש, זה לפנות אל מי שיוכל לתת לכם ייעוץ מקצועי. יש היום מערכות סולאריות שונות לצד אינספור סוגים וגדלים של דודי שמש. לכן ברור מדוע, ללא ניסיון וידע מקדים, יהיה לכם מאוד קשה לבחור את הדוד הנכון לכם. מתלבטים? התקשרו אל משרדי חברת סולרית ותוכלו להיעזר במומחים שמחכים לכם כאן.

 

בחירת דוד שמש בבניין רב קומות

 

אם אתם חושבים על דוד שמש בבניין , רצוי שתבדקו באיזה דוד אתם בוחרים. ראשית, מבחינת החוק אתם בהחלט יכולים להתקין דוד שמש על הגג, גם אם הגג שייך לכולם. מה שכן, חשוב לבצע בדיקה מקדימה ולראות שאכן לכל בעלי הדירות בבניין יש מקום להתקין דוד שמש אם הם ירצו בכך. בנוסף, כפי שקורה גם בבתים פרטיים, חשוב מאוד לבדוק גם כאן שאתם קונים מוצרים איכותי. לכן, כאשר אתם חושבים על התקנת דוד שמש בבניין , רצוי לברר לגבי הדוד מספר נתונים. למשל: איזו חברה ייצרה את דוד השמש שתרצו להתקין על גג הבניין שלכם וכמה ליטרים הוא מכיל.

 

החשיבות של מקצועיות בהתקנת הדוד

 

בין אם מדובר על דוד שמש בבניין ובין אם זו התקנה של דוד בבניין קטן, יש לבצע התקנה נכונה. זה אומר שמעבר לבחירת הדוד עצמו, יש לעלות לגג, לבחון אותו ולבחור את הנקודה הטובה ביותר להתקנת הדוד. יש לבצע את הדברים בצורה מסודרת תוך הקפדה על נהלי זהירות ברורים. לכן אין ספק שאת המשימה הזאת ראוי וכדאי להפקיד רק בידי מי שבאמת מכיר את הנושא על בוריו. זו עוד סיבה שבגללה כדאי לכם לבחור בחברת סולרית, כי למה להתפשר על שירות חובבני בתחום כל כך חשוב?

 

צרו קשר

שעות פעילות

ימים א' - ה' 8:00 - 17:00
יום שישי 8:00 - 14:00

כתובת

העמלים 37, חיפה

מייל

info@solarit.co.il

השאירו לנו הודעה

לפרטים נוספים השאירו שם וטלפון ונחזור אליכם בהקדם...
×

שיחת ווטסאפ