לכל דוד שמש יש לא מעט רכיבים חשובים, ואחד מהם הוא כמובן הקולט. ללא קולט, דוד השמש לא יוכל לעבוד. בנוסף, גם אם הקולט עובד בצורה לא מספיק יעילה, זה כמובן משפיע על היעילות של דוד השמש כולו. לכן, כאשר מנסים להבין איזה תיקונים עושים בדרך כלל המומחים בכל מה שקשור לדודי שמש, אנחנו רואים שהחלפת קולטים לדוד שמש זו בקשה נפוצה. משמעות הדברים היא שאם גם אצלכם דוד השמש ממלא את ייעודו בצורה פחות טובה מאשר בעבר, בהחלט יכול להיות שצריך להחליף את הקולט שלו. חשבתם שתצטרכו לבצע זאת בעצמכם? כמובן שזה לא כדאי. רצוי לפנות אל המומחים של חברת סולרית, כי הם כבר ידאגו עבורכם לכל מה שצריך.

החשיבות של קולטים לדוד שמש

אם ננסה להבין לרגע איך עובד דוד השמש, אנחנו נראה שהשלב הראשון, והכי חשוב שיש, זה לקלוט את קרני השמש. כאן בדיוק נכנסים לתמונה אותם קולטים לדוד. במילים אחרות: בלי קולטים לדוד , או עם קולטים שעושים עבודה חלקית, התוצאה לא תהיה מספיק טובה. לעומת זאת, כאשר הקולטים נקיים, חדשים ומתפקדים כמו שצריך, הם יכולים לקלוט הרבה מאוד קרני שמש. בהמשך הם מעבירים אותם הלאה לחלקים אחרים במערכת דוד השמש, ובסופו של דבר התוצאה היא שיש לנו מים חמים, תמיד. לכן ברור מדוע הקולטים הם חלק מהותי ביותר ממערכת דוד השמש כולה, מה שמסביר מדוע צריך לתקן, לתחזק או להחליף אותם מידי פעם.

מה משפיע על המחיר של קולט דוד שמש חדש?

ברור לכם שאתם צריכים לבצע החלפת קולטים לדוד ? רוצים לדעת האם זה משתלם לכם או שכבר עדיף לקנות דוד שמש חדש? כדאי לדעת שזה תלוי בגורמים שונים. ראשית, האם הבעיה בדוד השמש שלכם באמת קשורה רק לקולט שלו? שנית, האם אתם בוחרים בקולט חדש, איכותי וכזה שיוצר על ידי מותג מוכר? לבסוף, כמובן שגם הבחירה בחברת מבצעת כזו או אחרת תשפיע על המחיר תשלמו. רוצים ליהנות משירות טוב וממחירים נוחים? חברת סולרית לא תאכזב אתכם.

 

צרו קשר

שעות פעילות

ימים א' - ה' 8:00 - 17:00
יום שישי 8:00 - 14:00

כתובת

העמלים 37, חיפה

מייל

info@solarit.co.il

השאירו לנו הודעה

לפרטים נוספים השאירו שם וטלפון ונחזור אליכם בהקדם...
×

שיחת ווטסאפ