דודים חשמליים הפכו לבחירה פופולרית בקרב בעלי בתים שמחפשים לשדרג את מערכות החימום שלהם. לכן בהחלט אפשר להבין מדוע גם אתם חושבים על התקנת דוד חשמל בבית. דודים חשמליים מציעים מספר יתרונות על פני מערכות מסורתיות המופעלות בגז או בנפט. ראשית, הם חסכוניים באנרגיה, מכיוון שהם ממירים כמעט את כל החשמל שהם צורכים לחום. זה מתבטא בחשבונות חשמל נמוכים יותר ובהשפעה סביבתית מופחתת. שנית, דודים חשמליים נוחים, דורשים תחזוקה מועטה ואינם מייצרים אדים או פליטה. בנוסף, הם לרוב קטנים וקומפקטיים יותר מסוגים אחרים של דודים, מה שהופך אותם למתאימים לבתים עם שטח מוגבל. לכן, אם אתם מעוניינים להתקין דוד חשמלי בביתכם כמה שיותר מהר ועל הצד הטוב ביותר, כדאי שתדברו עם המומחים של חברת סולרית עוד היום.

איך מבצעים התקנת דוד חשמל?

התקנת דוד חשמל דורשת, לפני הכול, את בחירת הדוד הנכון. אם זו הפעם הראשונה שבה אתם מתעסקים בנושא של התקנת דוד חשמל, לא תאמינו כשתגלו כמה אפשרויות קיימות היום בתחום הזה. לכן עליכם להחליט תחילה באיזה גודל אתם רוצים את הדוד שלכם, וזה תלוי כמובן בצריכה שלכם. בנוסף כדי להתקין דוד חשמל בצורה נכונה צריך ידע וכלים מתאימים. לא מדובר על משהו שאתם יכולים להתעסק איתו לבד, אפילו אם אתם אנשים עם חוש טכני מפותח. במילים אחרות: זו עבודה ששמורה רק למי שבאמת מכיר את תחום דודי החשמל לעומק.

איך לבחור את דוד החשמל שלכם ואת המתקינים הכי טובים שיש?

כאמור, התקנת דוד חשמל דורשת לבחור שני דברים: את הדוד שבו אתם מעוניינים ואת המתקינים. מבחינת הדוד, כדאי לקחת בחשבון פרטים כמו: איזו חברה ייצרה אותו, כמה הוא עולה וכמה נפשות אתם בבית. בנוסף, רצוי מאוד לשים לב לשאלה האם תקבלו אחריות על הדוד שאתם מתקינים ולמה זמן היא תהיה בתוקף. מבחינת המתקינים, חשוב להבין שאין כאן מקום לפשרות. אתם רוצים דוד חדש שיעבוד בצורה מקצועית לאורך שנים. לכן חברת סולרית, שמביאה איתה אנשי מקצוע מומחים ויותר מ47 שנות ניסיון, היא בחירה שלבטח לא תתחרטו עליה.

טכנאי דוד חשמל

חימום המים בבית הוא עניין שמעסיק את כולנו. אומנם בחיי היומיום אנחנו לרוב לא חושבים על כך, אך בפועל, כולנו רוצים מים חמים תמיד. לכן ברור מדוע, כבר כאשר מתחילות התקלות, אנחנו רוצים לטפל בעניין במהירות. זה נשמע לכם מוכר ומשהו לא בסדר בדוד שלכם? אם כך, כדאי שתפנו כמה שיותר מהר אל טכנאי דוד חשמל. העניין הוא שאם חשבתם שהבעיה פתאום תיעלם מעצמה, כנראה שתגלו בעצמכם שהתשובה היא לא. בנוסף, לנסות לתקן את התקלה בכוחות עצמכם זה לא בא בחשבון, כי כל מה שקשור לדוד חשמל ושמש דורש מומחיות ומקצועיות. מצד שני, אתם גם לא צריכים לחשוש, כי אין ספק שיש היום טכנאים רבים שיוכלו להגיע אליכם במהירות כדי לתת לכם שירות. מחפשים טכנאים טובים לתיקון דוד חשמל או שמש? פנו אל חברת סולרית והזמינו את שירותיה כבר עכשיו.

קווים לדמותו של טכנאי דוד חשמל שתרצו להזמין את שירותיו

לבחור טכנאי דוד חשמל זה מסוג אותם הדברים שבהחלט כדאי להשקיע בהם כמה רגעים. ראשית, לא כל טכנאי דוד חשמל זמין עבורכם ולא כל טכנאי יוכל להגיע אליכם במהירות. כיוון שמדובר על עניין קריטי ועל נוחות, אין טעם לדחות את הדברים. כלומר, רצוי להזמין טכנאי שבאמת יוכל להגיע ולעזור לכם כמה שיותר מהר. מעבר לכל אלה, כאשר מדברים על בעיה בדוד חשמל או שמש, צריך לזהות ולאבחן אותה בצורה יעילה כדי לבצע תיקון. לכן ברור שהטכנאי שלכם חייב להיות גם מנוסה ומוכשר ביותר.

הכירו את הטכנאים של חברת סולרית

החיפוש אחר טכנאי דוד חשמל יכול להיות מעט מבלבל, והסיבה לכך היא שיש היום הרבה מומחים שעובדים בתחום הזה. יחד עם זאת, לא כל טכנאי שיגיע לבדוק את דוד החשמל שלכם יזהה בקלות את הבעיה ויציע פתרון הולם. לכן ברור מדוע, אם אתם רוצים שדוד החשמל שלכם יחזור לפעול בצורה יעילה כבר בקרוב, רצוי שתפנו אל הטכנאים של חברת סולרית. החברה בעלת ניסיון רב-שנים ומעסיקה את טכנאי הדודים הכי טובים שיש, אז למה לחשוב פעמיים לפני שאתם מזמינים שירות כזה?

מחיר התקנת דוד חשמל

דודי מים חשמליים הפכו פופולריים יותר ויותר בזכות היעילות והנוחות שלהם. כדי לקבל החלטה מושכלת בעת ההשקעה באחד כזה, חיוני להבין את העלויות הכרוכות, בין היתר, בתהליך ההתקנה. לכן, בין אם אתם מתעניינים בנושא של מחיר התקנת דוד חשמל עבור דירתכם החדשה ובין אם אתם מחליפים את הדוד הישן בדירה שלכם, חשוב לדעת דבר או שניים בנושא. מעבר לעובדה שצריך לבדוק כמה זה עולה, צרך גם לבחור מי יהיה איש המקצוע שיוכל לבצע עבורכם את ההתקנה. לא חסרים היום מומחים שעוסקים בתחום הזה ולכן בהחלט כדאי לבדוק במי מכולם אתם בוחרים. רוצים להזמין אליכם הביתה טכנאים מוכשרים שמכירים את תחום דודי החשמל והשמש על בוריו? פנו אל חברת סולרית, וכדאי שתעשו זאת כבר עכשיו.

מחיר התקנת דוד חשמל – הכירו את הגורמים המשפיעים

בבואנו לדבר על נושא כמו מחיר התקנת דוד חשמל, יש לעצור תחילה ולהכיר את הגורמים שישפיעו על המחיר. לפני הכול, סוג דוד החשמל שבו תבחרו ישפיע על המחיר – הן של הדוד עצמו והן של ההתקנה. אם, למשל, אתם בוחרים דוד חשמל גדול במיוחד, זה בהחלט יכול להשפיע על הליכי ההתקנה וכתוצאה מכך גם על המחיר. אם, למשל, הגישה אל המקום שבו צריך להתקין את דוד החשמל הינה מורכבת, זה בהחלט יכול לבוא לידי ביטוי בעלות הכוללת של העבודה. לא אחת צריך לשדרג את לוח החשמל בבית כדי להתקין דוד חשמל מסוים, וזה, כמובן, משפיע על המחיר הסופי שתשלמו על העניין.

השיקולים העיקריים בבחירת מתקינים לדוד החשמל שלכם

מעבר לכך שצריך לדעת הכול על מחיר התקנת דוד חשמל, יש גם לקחת בחשבון את השאלה מי יבצע את ההתקנה. נסו לברר מראש כמה שיותר פרטים אודות המתקינים שלכם. למשל, האם יש להם מוניטין בתחום הזה? ניסיון רב שנים והרבה מאוד ממליצים? בנוסף, האם הם יוכלו להציע לכם אחריות לא רק על הדוד, אלא גם על ההתקנה? אם אתם רוצים ליהנות מכל אלה תחת קורת גג אחת, הטכנאים של חברת סולרית הם הבחירה המושלמת עבורכם.

 

 

צרו קשר

שעות פעילות

ימים א' - ה' 8:00 - 17:00
יום שישי 8:00 - 14:00

כתובת

העמלים 37, חיפה

מייל

info@solarit.co.il

השאירו לנו הודעה

לפרטים נוספים השאירו שם וטלפון ונחזור אליכם בהקדם...
×

שיחת ווטסאפ