דודי שמש נמצאים בבתים של כולנו ונותנים לנו את האפשרות ליהנות ממקלחת חמה בכל ימות השנה. למרות שדודי השמש הם מתקנים אמינים ועמידים גם הם מגלים מספר בעיות כאשר בדרך כלל זהו דוד החשמל, מנגנון ההפעלה החשמלי של חימום המים, שגורם לבעיות.

התלות של כולנו בדוד החשמל

אין ספק שדוד החשמל הוא זה ששומר על איכות החיים שלנו גם בימי החורף. קשה לדמיין כיצד היה נראה מצב הרוח שלנו בלי מקלחת שלא לדבר על מקלחת קרה ולמעשה בלחיצת כפתור והמתנה קצרה של כמה דקות אנחנו יכולים ליהנות ממקלחת חמימה ונעימה גם בימים הכי קרים ולמעשה גם כשיש סופות חמורות בחוץ. בעקבות התלות הגדולה בו וההתייחסות אליו כמובן מאליו וכמכשיר שתמיד יפעל, מצב בו דוד החשמל לא מצליח להידלק זהו מצב עגום מאוד שיכול לגרום לכל אחד להיות חסר אונים. מה עושים? הגיע הזמן להבין מה גורם לבעיה וכיצד ניתן לפתור אותה.

דוד החשמל לא נדלק: למה זה קורה ומה אפשר לעשות?

  • קודם כל, חשוב להבחין בין שני המקרים הם דוד החשמל לא נדלק לבין זה שדוד החשמל לא פועל כראוי. למשל, אם דוד החשמל נדלק אך מקצר כמה דקות לאחר מכן וכך קורה בכל פעולה, יש סיכוי טוב מאוד שדוד החשמל שלכם בסדר וזהו רק התרמוסטט שבעייתי. כאשר התרמוסטט נכנס לפעולה, אחרי שהמים התחממו לרמה מסוימת שבה התרמוסטט פסק את החימום כדי לאזן את הטמפרטורה, יש סיכוי שהוא המקור לתקלה.
  • במידה ודוד החשמל לא נדלק יש סיכוי שהוא מקצר. תשימו לב בפעם הבאה שאתם מדליקים האם הוא פשוט לא פועל או האם המתג קופץ חזרה למטה, זהו הבדל מהותי. במידה ודוד החשמל מקצר מיד, יש סיכוי שמשהו בחיווט בעייתי או שדוד החשמל עצמו פשוט לא מצליח לחמם, לפחות לא בצורה בטיחותית וזו הסיבה לקצר.

לפעמים הבעיה פשוטה מכפי שנדמה

דודי שמש ברחבי הארץ פועלים בצורה מאוד יעילה אך לעתים מה שאנו רואים כבעייתי הוא בסך הכול בעיה קטנה של נראות. כך למשל אנשים רבים בטוחים שדוד החשמל לא נדלק אך למעשה הוא מחמם את המים וזו רק הנורה שלו שנשרפה ולא מבשרת לנו את האמת, שהוא באמת דלוק. חשוב לוודא את הדברים הקטנים הללו היטב.

צרו קשר

שעות פעילות

ימים א' - ה' 8:00 - 17:00
יום שישי 8:00 - 14:00

כתובת

העמלים 37, חיפה

מייל

info@solarit.co.il

השאירו לנו הודעה

לפרטים נוספים השאירו שם וטלפון ונחזור אליכם בהקדם...
×

שיחת ווטסאפ